Monday 18 June 2012

Kehidupan__

Sampai sekarang aku belom lagi tahu apa erti kehidupan sebenar.. Apa yang aku cari kat dunia nih pon aku masih dalam kesamaran. Kadang rasa macam dah berpuas hati dengan apa yang dah ade sekarang. Tapi kadang2 masih rasa banyak kekurangan lagi.
Orang selalu cakap, syukur lah dengan apa yang kita ada sekarang nih. Mulut memang mudah melafazkan "KESYUKURAN". Tapi ada masa tue kedengaran juga keluhan2 kecil yang kenapa macam tuh? kenapa mcm nih? Adakah itu dikatakan bersyukur? Lumrah kehidupan kot. Manusia nih tak pernah nak berpuas hati dengan apa yang dia ada.
Kadang2 aku pon tak paham lagi Erti Kehidupan sebenar nih. Sedar weh... Bangon bangon!!! Wake Up... kamu dah 25 tahun..

Perjalanan masih jauh der....

Perjalanan masih panjang weh.  Masih banyak lagi benda dan keajaiban dunia yang aku perlu terokai.. Aku kene buat dan kene lakukan.. Menerokai keajaiban dunia yang masih belum aku terokai..

2 comments: