Monday 25 June 2012

Demam Bola..

Rasanya dah agak terlambat la kot untuk cerita pasal demam bola EURO 2012 Poland-Ukraine nih.. Tapi tade la terlambat sangatkan.. Tapi pada aku kali nih EURO 2012 tak la semeriah masa sebelum2 nih. Nih pada pandangan aku, Sebab Masa Euro2 yang lepas.. masa tuh, masih pada alam Study.. Mmg meriah gila la kata orang. Dengan Gelagat member2 yang menyokong pasukan masing2, dengan komitmen yang tak terlalu berat..komitmen yang tak terlalu berat maknanya suka2 je boleh ponteng kelas..hahahha..sbb ade member tolong signkan attendance.. Skrg nih dengan komitmen yang agak berat, Kewajiban harian "KERJA" mmg tak boleh la nk Ponteng2 nih..

EURO 2012..
Lumrah la bagi lelaki, bak kata orang tuh kalau tak minat bola nih bukan lelaki la kot.. Yeke? rasanya ade betol gak la.. Takkan nak tgok rancangan memasak bersama Chef Wan tuh..hahahha :)) lagipon EURO nih bukannya setiap tahun, 4 tahun sekali kan.. Kalau tak silap aku la.. Kan rugi tuh kalau kita tak tengok game2 Bola nih.

Untuk Euro kali nih aku telah memilih 2 pasukan yang untuk disokong iaitu SPAIN & FRANCE.. dalam masa yang sama gak aku minat kat German. tapi tak boleh la nk pilih banyak2.. Nti orang cakap tamak plak..Disebabkan kedua2 team nih kene jmpa kat Quarter Final aku terpaksa membuat kos lepas la kalau dalam ekonomi.. Al maklumla masa study dulu ekonomi dapat A..hahahha :)) Terpaksa melepaskan satu team yang baik untuk yang lebih baik.. pada masa yang sama kedua2nya baik.. Tp mesti semua dah dapat agak, team mana yang akan dipilih..huhuhu

My First Team Spain..

Second Team yang terpaksa dilepaskan.. France..

Tapi masa game Spain vs France nih Sebenarnya aku tade la nk sokong spain sgt. sbb aku dah boleh agak team nih akan menang. Sokong Team yang kuat2 sgt pon tak best la.. Aku mengharapkan keajaiban dari team France. Tp tade keajaiban yang berlaku pon..huhuhu.. Terpaksa akur france Kalah 2-0 kepada Spain.. Aku taw semua mesti ada pilihan masing2kan.. So sokong la pasukan anda tuh. tak kisah la kalah ke menang.. Tp Harimau Malaya jangan di Abaikan.. Support Our National Team Also.. Jangan dok bangga dengan team bola negara luar jerk.. Penyokong yang setia adalah penyokong yang menerima setiap keputusan perlawanan sama ada menang, seri mahupun kalah seperti seorang sahabat yang setia kepada sahabatnya tika susah mahupun senang..

Aku nih tade la pandai mana pon main bola. Tapi kalau setakat sepak, tendang bola mesti lah boleh la. Tipu la kalau orang yang bergelar lelaki tak pandai menggentel bola. Aku percaya semua lelaki dalam dunia nih pasti pandai dalam menggentel bola..huhuhu.. Bukan lelaki nih kalau tak pandai gentel bola.. Aku pon pandai Gentel bola..hahhaha :))

So, Kita tunggu kesudaha EURO 2012 nih.. Kita tgok team mana yang menang ye.. Bak Kata Pepatah Bola itu Bulat, Bukan Selama-lamanya Bulat, Bola Itu Bulat, Tapi bukan hanya untuk disepak.

Tak kisah la team mana pon yang disokong.. yang pasti hanya akan ade satu jerk juara.. huhuhu.. Ayuh kaum adam sama2 kita demam bola dengan menggentel bola..hahahhaha :))
 

4 comments:

  1. saya suka tgk master cef :) saya tak suka tengok bola.tapi saya suka tgk result bola :)) wahahhaha

    ReplyDelete
  2. say pon suka master chep gak..tp sy suka gak tgok bola..huhuhu.. seimbang la..wakakakak :)) sy suka tgok nada cinta jugak..

    ReplyDelete
  3. Saya suka tengok bloq awk la.. sy tak tengok bola pon tak ape... keh..keh..

    ReplyDelete
  4. Wah terharu la.. sbb En padil baca blog kite..hehehe

    ReplyDelete